20ο Εργαστήριο Πολιτιστικής Βιομηχανίας (Creative@Hubs) «Αγροδιατροφή – Γαστρονομία – Πολιτιστικός Τουρισμός. Μοντέλο Αειφόρου Οικονομίας και Τρίπτυχο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας»

Το Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας στο πλαίσιο υλοποίησης της πράξης «Ολιστική δικτύωση δημιουργικών ΜμΕ μέσω συνεργατικών χώρων (hubs) Holistic networking of creative industries via hubs - Creative@Hubs», διοργάνωσε το 20ο εργαστήριο διεύρυνσης γνώσεων με θέμα: «Αγροδιατροφή – Γαστρονομία – Πολιτιστικός Τουρισμός. Μοντέλο Αειφόρου Οικονομίας  και Τρίπτυχο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας» σε συνεργασία με την Riverview Project Κοιν.Σ.Επ.

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το 20ο εργαστήριο πολιτιστικής βιομηχανίας που διενεργήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος “Creative@Hubs”, την Πέμπτη, 7 Ιουλίου και ώρα 20:00 που έλαβε χώρα στο Ματσούκι Αγρινίου – Αιτωλοακαρνανίας στα πλαίσια του River View Festival. Το εργαστήριο άνοιξε ο Υπεύθυνος Έργου του προγράμματος «Creative@Hub» Γιώργος Ρόμπολας ο οποίος καλωσόρισε τους συμμετέχοντες προλογίζοντας ταυτόχρονα το θέμα που θα ακολουθήσει. Το λόγο στη συνέχεια πήραν οι εισηγητές και πρώτος ο Αντιπεριφερειάρχης Βιώσιμης Ανάπτυξης, Ενέργειας και Περιβάλλοντος Π.Δ.Ε. Λάμπρος Δημητρογιάννης ο οποίος μίλησε για το τρίπτυχο ανάπτυξης επιχειρηματικότητας «Τουρισμός – Πολιτισμός – Αγροδιατροφή» ως μοντέλο αειφόρου οικονομίας. Αναφέρθηκε στον τομέα της αγροδιατροφής, πώς αυτός συνδέεται με τη γαστρονομία της περιοχής και πως αποτελεί σημαντικό κομμάτι για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας, του πολιτιστικού τουρισμού και της οικονομίας του τόπου μέσα από την ανάδειξή του, καθώς η γαστρονομία και τα προϊόντα μιας περιοχής είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με τις παραδόσεις ενός τόπου και κατ’ επέκταση με την ταυτότητά του.

Δεύτερη ομιλήτρια ήταν η Αντιπεριφερειάρχης Ορεινής-Δασικής Πολιτικής και Κτηνοτροφίας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Κατερίνα Καλαντζή η οποία αναφέρθηκε στο marketing, το branding και το labeling των αγροδιατροφικών προϊόντων, με λίγα λόγια τις προϋποθέσεις που πρέπει να πληρεί ένα προϊόν για να είναι ανταγωνιστικό και να έχει επιτυχία, την αναγκαιότητα της εξωστρέφειας και τη στρατηγική που θα ακολουθήσει μια επιχείρηση, τη σημαντικότητα δημιουργίας εταιρικής ταυτότητας και ενός ισχυρού brand που θα έχει ξεκάθαρη θέση στην αγορά και την καρδιά του καταναλωτή.

Αμέσως μετά το λόγο πήρε η τρίτη  ομιλήτρια Ακριβή Κούκη, Τεχνολόγος Τροφίμων και Διευθύντρια του εργοστασίου ελιάς του Αγροτικού Συνεταιρισμού «Ένωση Αγρινίου», η οποία μίλησε για τα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά μέσα από τα οποία γίνεται και η αξιολόγηση και η ποιοτική κατάταξη ενός προϊόντος και ανέλυσε το κομμάτι της υπεραξίας ενός  premium προϊόντος.

Τελευταίος ομιλητής ο Ιωάννης Μπαλωμένος, Αρχιμάγειρας  και μέλος του Δ.Σ. της Λέσχης Αρχιμαγείρων Ελλάδας, ο οποίος μίλησε για την τοπική γαστρονομία και πως αυτή συνδέεται με τον πολιτιστικό τουρισμό. Μίλησε για τον γαστρονομικό τουρισμό, για τοπικά προϊόντα που μπορεί να ανακαλύψει κάποιος και γαστρονομικές εμπειρίες που μπορεί να απολαύσει.

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

Αιτωλική Φιλοξενία
Το Σπίτι Του Τουρίστα Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου - ΟΠΣ5041944
www.etakcci.gr

Νέα - Δράσεις

©2022 ΑΙΤΩΛΙΚΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ. All Rights Reserved

Search