19ο Εργαστήριο Πολιτιστικής Βιομηχανίας (Creative@Hubs) «Δημιουργία, Σχεδιασμός και Διεθνοποίηση προϊόντων από ακατέργαστες πρώτες ύλες» με το Εργαστήρι Δημιουργίας "DEZAART"

Το Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας στο πλαίσιο υλοποίησης της πράξης «Ολιστική δικτύωση δημιουργικών ΜμΕ μέσω συνεργατικών χώρων (hubs) Holistic networking of creative industries via hubs - Creative@Hubs», συνδιοργάνωσε το 19ο εργαστήρι διεύρυνσης γνώσεων με θέμα: «Δημιουργία, Σχεδιασμός και Διεθνοποίηση προϊόντων από ακατέργαστες πρώτες ύλες» με το Εργαστήρι Δημιουργίας "DEZAART"

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το 19ο εργαστήρι πολιτιστικής βιομηχανίας που διενεργήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος “Creative@Hubs”, τη Δευτέρα, 4 Ιουλίου και ώρα 20:00, με κεντρικό  θεματικό άξονα πως από την σύλληψη της ιδέας δημιουργίας ενός προϊόντος περνάμε στις ιδιαίτερες τεχνικές και στα εργαλεία βιομηχανικού σχεδιασμού, στις πωλήσεις μέσω e-shop με στόχευση στις διεθνείς αγορές, στις τεχνικές χρήσης μηχανημάτων CNC, στην παραγωγική διαδικασία, στην πράξη και στην κατανόηση των σύγχρονων μεθόδων διαχείρισης προσωπικού. Το 19ο εργαστήρι με τίτλο «Δημιουργία, Σχεδιασμός και Διεθνοποίηση προϊόντων από Ακατέργαστες πρώτες Ύλες » έλαβε χώρα στο Εργαστήρι Δημιουργίας  "DEZAART" με τον κατάλληλο υλικοτεχνικό εξοπλισμό όπου πλήθος επαγγελματιών έδωσε το παρόν.  

Το εργαστήριο άνοιξε ο Υπεύθυνος Έργου του προγράμματος «Creative@Hub» Γιώργος Ρόμπολας ο οποίος καλωσόρισε τους συμμετέχοντες προλογίζοντας ταυτόχρονα το θέμα που θα ακολουθήσει και έδωσε το λόγο στον Γιώργο Αθανασίου ο οποίος ξεκίνησε κάνοντας μια σύντομη αναφορά στην ιστορία της εταιρείας, στο ξεκίνημα και στην επιλογή της ιδέας, στα πρώτα βήματα και στις δυσκολίες που συναντά κάθε επιχείρηση ειδικά στο τομέα της μεταποίησης και παραγωγής προϊόντων πολιτιστικής βιομηχανίας. Δυσκολίες που έχουν να κάνουν με τις πολλές εργατοώρες απασχόλησης, την έλλειψη κεφαλαίων, την έλλειψη πείρας, την ανάγκη συνεχούς εκσυγχρονισμού του μηχανολογικού και κτηριακού εξοπλισμού, στην παραγωγή, την εύρεση των καταλληλότερων πρώτων υλών, την απειρία στο κομμάτι της οργάνωσης, την ανωριμότητα των επιλόγων.

Έπειτα, το λόγο πήρε ο Θανάσης Αθανασίου που αναφέρθηκε στις λύσεις των παραπάνω δυσκολιών με στόχο ένα  σταθερό και υγιές μοντέλο ανάπτυξης της εταιρείας. Τέτοιες είναι οι ρεαλιστικοί στόχοι,  συνεργάτες με εμπειρία σε κάθε κομμάτι της λειτουργίας της επιχείρησης, η στοχευμένη αναδιαμόρφωση της παραγωγής με την αγορά νέων μηχανημάτων, ο εκσυγχρονισμός της παραγωγής διαδικασίας, η συνεχής εξέλιξη ακολουθώντας τους σύγχρονους τρόπους οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων, η επιλογή των κατάλληλων κτηριακών υποδομών, η αυτοματοποίηση στην παραγωγή στο μέγιστο εφικτό βαθμό, η δημιουργία εταιρικής ταυτότητας “BRAND”, η ανάδειξη του μειωμένου περιβαλλοντικού αποτυπώματος του προϊόντος, η ολοκληρωμένη προσέγγιση σχεδιασμού στρατηγικής στο e-marketing, η στόχευση πάντα στο ποιοτικό προϊόν και η δημιουργία σύγχρονου τμήματος προσωπικού.

Παίρνοντας το λόγο, αμέσως μετά η Αλεξία Κατσίλα υπεύθυνη στο τμήμα πωλήσεων, ανέλυσε το θέμα της Διεθνοποίησης της επιχειρηματικότητας μέσα από την παρουσία σε διεθνείς ψηφιακές πλατφόρμες. Αναφέρθηκε στο διαδικτυακό εμπόριο (e-commerce) και στα τεράστια πλεονεκτήματα που δίνει σε κάθε επιχείρηση.  Αναφέρθηκε στα κυριότερα marketplaces όπως το Etsy, η Amazon, το Skroutz, στα πλεονεκτήματα και στις δυσκολίες που συναντά κάνεις και στο τι μπορεί να δώσει ως υπεραξία ξεχωριστά η καθεμιά από αυτές σε μια επιχείρηση πολιτιστικής βιομηχανίας. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην ιστοσελίδα της εταιρείας για Ελλάδα και εξωτερικό (Dezaar.gr και Dezaart.com) και στη μεθοδολογία προσέγγισης πελατών από την λεγομένη ηλεκτρονική βιτρίνα του καταστήματος. Αναφέρθηκε στα τρία βήματα κλειδιά, το SEO ή αλλιώς Search Engine Optimization που αφορά πολύ απλοϊκά στο πώς κάποιος μπορεί να σε βρει εύκολα στο Google, την αναγκαία και συνεχή παρουσία στα social media όπως FB, INSTAGRAM, PINTEREST, TWITTER, LINKEDIN και φυσικά στη διαφήμιση. Τέλος, έκλεισε αναφερομένη στο Digital Marketing, στο καλό προϊόν που δεν μπορεί να αποτύχει, που δίνει ικανοποίηση, που κάνει τον πελάτη πιστό πελάτη και τον καλύτερο διαφημιστή του προϊόντος σου. Τελευταία, αλλά εξίσου σημαντική, αποτέλεσε και η αναφορά στην εξυπηρέτηση πελατών (customer service), απαραίτητη σε κάθε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου για τη διασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών, τη μεταφορά πληροφοριών από τον πελάτη προς την εταιρεία και την αναγνώριση και βελτιστοποίηση του προϊόντος γιατί ο πελάτης είναι εκείνος που ξέρει καλύτερα τι του χρειάζεται (το pain point). Έκλεισε τονίζοντας ότι ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής μιας επιχείρησης είναι ο εαυτός της!

Τελευταίος ομιλητής από την ομάδα "DEZAART" ήταν ο Χρήστος Καβαλάρης, υπεύθυνος στο τμήμα προσωπικού, ο οποίος ανέλυσε το κομμάτι της εξ’ αποστάσεως εργασίας ως μία νέα πραγματικότητα και στη χώρα μας όπως επίσης σύγχρονους τρόπους διαχείρισης προσωπικού. Υπήρξε εκτενής ανάλυση για τα οφέλη της εξ’ αποστάσεως εργασίας και στάθηκε στο τεράστιο ζήτημα που αντιμετωπίζουν όλες οι επιχειρήσεις,  που δεν είναι άλλο από το πώς διαχειριζόμαστε το προσωπικό μας και πως το κάνουμε χαρούμενο και αποδοτικό.

Στο τέλος του εργαστηρίου προσφέρθηκε μπουφές με δροσερά αναψυκτικά και οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στον χώρο και να δουν και στην πράξη πως δουλεύουν τα μηχανήματα CNC, θέτοντας παράλληλα τις ερωτήσεις τους στους ομιλητές.

Το εργαστήρι μεταδόθηκε και με LIVE STRΕAMING μέσω της σελίδας του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας στο Facebook.

 

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

Αιτωλική Φιλοξενία
Το Σπίτι Του Τουρίστα Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου - ΟΠΣ5041944
www.etakcci.gr

©2024 ΑΙΤΩΛΙΚΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ. All Rights Reserved

Search